در حال دریافت اطلاعات ...در حال دریافت اطلاعات ...
خطا در اتصال اینترنت
جهت ورود به لینک استخدام ( استخدام پرستار در سال 1402 ) ابتدا مشخصات زیر را تکمیل نمایید

آگهی استخدام ، فرصت شغلی را در آسان استخدام دنبال کنید


 

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی در دیدار با چند تن از نمایندگان مجلس با تاکید بر لزوم نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی به بودجه وزارت بهداشت، گفت: نگاه ویژه ای به کارکنان نظام سلامت در قالب بسته پیشنهادی با نظر مساعد وزارت بهداشت به سازمان _ برنامه _ و _ بودجه ارسال شده است و امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به فداکاری های مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا و مهار موج های متعدد آن، تحول کارکنان نظام سلامت را نیازمند حمایت حداکثری مجلس شورای اسلامی در شرایط خاص کنونی دانست و ابراز امیدواری کرد که طرح ساماندهی کارکنان دولت هر چه سریع تر تصویب شود تا همه کارکنان شرکتی و قراردادی از امنیت شغلی بهتری برخوردار شوند.

رحیمی همچنین به موضوع بازگشت به کار و تغییر وضعیت همه نیروهای برنامه ریزی شده و تمدید طرح در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در این طرح تنها یک سری از مواردی که چندین بار از سوی وزارت بهداشت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده بود، مورد توجه قرار نگرفت تا بتوان بخشی از کمبودها را از این طریق جبران کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ آیین نامه های پرستاری گفت: در این شیوه بیمار پس از ترخیص رها نمی شود و باید ۳۰ روز پس از ترخیص پی گیری شود و این فرآیندی است که در نهایت باید به شبکه بهداشت برسد و بازگشت بیمار به بیمارستان را کاهش دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس عبادی در نشست خبری که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ما بیش از ۲۲ هزار هم کار پرستاری داریم و هدف ما ایجاد مراقبت های بهداشتی در راستای دسترسی عادلانه است. دسترسی آسان و سریع به خدمات با کیفیت و ارزان معنای این آرمان است که طبیعتا یکی از شعارهای مهم حوزه سلامت است و استفاده از تیم پرستاری می تواند بخشی از این راهبرد باشد.

وی افزود: ما بعد از انقلاب با رشد قابل توجهی در آموزش پرستاری مواجه بودیم. قبل از انقلاب حداکثر ۳۰ مرکز آموزش عالی برای آموزش پرستاری وجود داشت، اما امروز بیش از ۲۰۷ مرکز آموزش عالی برای آموزش پرستاری داریم. ما ۳ مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری داریم و در مقطع کارشناسی پرستاری امسال ۸۹۰۰ دانشجو داشتیم. در مقطع کارشناسی ارشد ۱۲ رشته تعریف شده و در مقطع دکتری حدود ۱۰۰۰ نفر پذیرش شدند.

وی تاکید کرد: در حوزه توسعه خدمات پرستاری یکی از اهداف معاونت پرستاری توسعه خدمات پرستاری به جامعه است و ما سه برنامه در این راستا داریم که برنامه اول توسعه خدمات پرستاری در منزل است که در طول یک سال و نیم گذشته تعداد پروانه تاسیس مرکز ۳۵ درصد افزایش یافته است و از ۹۵۰ مرکز در سال ۹۰ به ۱۳۵۰ مرکز خدمات پرستاری در منزل افزایش یافته است که امیدواریم در صورت افزایش این پروانه ها شاهد افزایش این خدمات باشیم.

وی درباره خدمات مراقبت در منزل نیز گفت: آیین نامه خدمات مراقبت در منزل بازنگری شده است که به زودی اعلام خواهد شد تا بتوان خدمات را از طریق فناوری های نوین ارائه کرد. راهبرد دوم توسعه مراقبت های تسکینی است که از این منظر در کشور عقب هستیم. در طول دو سه سال گذشته با ورود معاونت پرستاری در این زمینه آیین نامه های اجرایی بخش مراقبت های تسکینی تصویب و ابلاغ شده است و امیدواریم با ورود بخش خصوصی بتوانیم از این بخش حمایت کنیم.

عبادی تاکید کرد: با رابطه ای که با نهاده ای بین المللی داریم، آموزش منابع انسانی با مشارکت نهاده ای بین المللی در دو سه سال گذشته آغاز شده است. هفته گذشته ۱۷ نفر از ۵۰ شرکت کننده در دوره آموزشی سازمان بهداشت جهانی ایرانی بودند که آموزش منابع انسانی را تسریع می کنند. با آموزش این همکاران، آموزش های آبشاری را گسترش خواهیم داد.

 

عنوان توضیحات

- پرستار 

-کمک پرستار

- خدمه

  • جنسیت : آقا و خانم
  • مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
  • حداقل سن 20 و حداکثر 45
  • تعداد 20 هزار

متقاضیان گرامی فرم ثبت نام را کامل تکمیل شود در غیر این صورت رزومه شما فاقد استخدام می باشد.


آگهی های مشابه این آگهی

استخدام های تضمین شده در استان های ذکر شده می باشد

تهران - اصفهان - فارس - کرمانشاه - خوزستان - مازندران - گیلان - البرز - مشهد - آذربایجان - همدان - مرکزی - کرمان - کردستان - اردبیل - لرستان - قزوین - قم - گلستان - سمنان - زنجان

حداکثر ظرفیت 4800 نفر در سال جدید

برای ورود به بخش نیرو انسانی و ثبت نام کلیک کنید