در حال دریافت اطلاعات ...در حال دریافت اطلاعات ...
خطا در اتصال اینترنت
جهت ورود به لینک استخدام ( آگهی استخدام صندوقدار در فس ) ابتدا مشخصات زیر را تکمیل نمایید

آگهی استخدام ، فرصت شغلی را در آسان استخدام دنبال کنید


فرصت شغلی جذاب: کار در شرکت با امکانات عالی


قرارداد واضح و کامل: تمام وقت یا پاره وقت

شرکت ما فرصت‌های شغلی جذابی را برای افراد فعال و پرانرژی فراهم کرده است. با انعقاد قرارداد تمام وقت یا پاره وقت، می‌توانید بهترین نوع شروع را برای حرفه خود تجربه کنید.

محیط کاری فعال و دوستانه

ما در شرکت خود ارزش همکاری تیمی را بسیار مهم می‌دانیم. اینجا فرهنگ کاری آراسته و پویا وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا با همکاران خود ارتباطات فعال و مثبتی برقرار کنید.

آشنایی با نرم افزارهای رایج

آیا با نرم افزار سپیدز آشنایی دارید؟ اگرچه آشنا بودن با این نرم افزار الزامی نیست، اما توانایی کار با آن می‌تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد.

امکانات غذایی بی‌نظیر

صبحانه، ناهار و شام همگی در اینجا برای شما فراهم می‌شود. شما نیازی ندارید که به دنبال غذا باشید، بلکه می‌توانید به راحتی و با انتخاب‌های متنوع، از وعده‌های خوشمزه لذت ببرید.

مزایای بیمه و پاداش

با پوشش بیمه کامل و امکانات پاداش جذاب، شما می‌توانید از امنیت مالی و انگیزه‌ی مثبتی برای بهتر انجام دادن کار خود بهره‌مند شوید.

شرایط مالی مناسب

حقوق پایه ارائه شده برای این فرصت شغلی بین 12 تا 16 میلیون تومان است. با این میزان حقوق منصفانه، شما می‌توانید به راحتی نیازهای مالی خود را تامین کنید و حتی برای آینده خود پس‌انداز کنید.

 

آدرس
تهران، نیاوران، فود کورت اطلس مال

آگهی های مشابه این آگهی

استخدام های تضمین شده در استان های ذکر شده می باشد

تهران - اصفهان - فارس - کرمانشاه - خوزستان - مازندران - گیلان - البرز - مشهد - آذربایجان - همدان - مرکزی - کرمان - کردستان - اردبیل - لرستان - قزوین - قم - گلستان - سمنان - زنجان

حداکثر ظرفیت 4800 نفر در سال جدید

برای ورود به بخش نیرو انسانی و ثبت نام کلیک کنید