در حال دریافت اطلاعات ...در حال دریافت اطلاعات ...
خطا در اتصال اینترنت
جهت ورود به لینک استخدام ( آگهی استخدام بازاریاب حضور ) ابتدا مشخصات زیر را تکمیل نمایید

آگهی استخدام ، فرصت شغلی را در آسان استخدام دنبال کنید


مهارت‌های فروش و مذاکره موفقیت در عرصه فروش و بازاریابی نیازمند تسلط به مهارت‌های فروش و مذاکره است. از اهمیت بالایی برخوردارند و اساس موفقیت در این زمینه را تشکیل می‌دهند.

روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب روابط عمومی قوی و فن بیان مناسب از دیگر اصول موفقیت در کار فروش و بازاریابی است. توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان و انتقال ایده‌ها به صورت جذاب و موثر از عوامل مهم در این زمینه محسوب می‌شود.

علاقه مند به کار فروش و بازاریابی حضوری علاقه و اشتیاق به کار فروش و بازاریابی حضوری از جمله ویژگی‌هایی است که در افراد موفق در این زمینه مشاهده می‌شود. علاقه به برقراری ارتباطات مستقیم با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات به آنها از عوامل موثر در دستیابی به موفقیت است.

سن و سابقه کار متقاضیان باید حداکثر تا 40 سال سن داشته باشند و حداقل 1 سال سابقه کار در زمینه فروش و بازاریابی را داشته باشند.

مناطق مورد نظر جهت بازاریابی مناطق مختلفی برای بازاریابی در نظر گرفته شده است که شامل چهاردانگه، اسلامشهر، کرج، سایت خاوران، اتحاد، دلاوران و ... می‌شود. هیچ محدودیتی برای فعالیت در مناطق مختلف و کل کشور وجود ندارد.

وسیله نقلیه داشتن وسیله نقلیه برای انجام وظایف مربوط به فروش و بازاریابی الزامی است.

ساعات کاری ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح تا 17 عصر و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8:30 صبح تا 14 عصر می‌باشد.

تسهیلات و مزایای ارائه شده توسط بیمه پورسانت

بیمه پاداش: حفاظت از آینده شما

بیمه پاداش، یکی از مهمترین تسهیلاتی است که بیمه پورسانت ارائه می‌دهد. این بیمه، شما را در مواقع اضطراری مالی حفظ می‌کند و اطمینان می‌بخشد که حتی در شرایط بحرانی نیز، شما دچار مشکلات بزرگی نمی‌شوید.

پورسانت هدایای مناسبتی: شادی را به اشتراک بگذارید

بیمه پورسانت به شما این امکان را می‌دهد که هنگام مناسبت‌های خاص، هدایایی ارزشمند به عزیزان خود تقدیم کنید. این اقدام نشان از ارزشیابی شما نسبت به ارزش کارکنانتان است و باعث افزایش انگیزه آن‌ها برای بهترین عملکرد می‌شود.

سایر مزایا: توجه به رضایت شما

علاوه بر تسهیلات اصلی، بیمه پورسانت سایر مزایا نیز ارائه می‌دهد. این شامل حقوق ثابت اداره کار، پورسانت به صورت پله کانی، و امکانات آموزشی رایگان است. این اقدامات همه به منظور افزایش رضایت شما از محیط کار و بهبود کیفیت زندگی شماست.

آدرس: بزرگ راه آیت الله سعیدی، بعد از پمپ بنزین، بالای بانک صادرات و ملی، ساختمان تندیس
 

 

 


آگهی های مشابه این آگهی

استخدام های تضمین شده در استان های ذکر شده می باشد

تهران - اصفهان - فارس - کرمانشاه - خوزستان - مازندران - گیلان - البرز - مشهد - آذربایجان - همدان - مرکزی - کرمان - کردستان - اردبیل - لرستان - قزوین - قم - گلستان - سمنان - زنجان

حداکثر ظرفیت 4800 نفر در سال جدید

برای ورود به بخش نیرو انسانی و ثبت نام کلیک کنید