در حال دریافت اطلاعات ...در حال دریافت اطلاعات ...
خطا در اتصال اینترنت
جهت ورود به لینک استخدام ( آگهی استخدام کارمند اداری د ) ابتدا مشخصات زیر را تکمیل نمایید

آگهی استخدام ، فرصت شغلی را در آسان استخدام دنبال کنید

آگهی ویژه (فوری)

مزایای یک شغل در حوزه روابط عمومی

می‌خواهید یک شغل داشته باشید که هم مسلط به کامپیوتر باشید و هم با حقوق و مزایای بسیار خوبی همراه باشد؟ شاید شما به دنبال یک فرصت شغلی با روابط عمومی بالا و شیفت چرخشی شب و روز هستید. در اینجا ما مزایای یک شغل در حوزه روابط عمومی را برای شما بررسی خواهیم کرد.

حقوق قانونی و مزایای مالی

یکی از مهمترین جذابیت‌های شغلی در حوزه روابط عمومی، حقوق قانونی و مزایای مالی فوق‌العاده آن است. با اینکه شیفت‌های شب و روزی دارید، اما حقوق و مزایایی که در این حوزه به شما تعلق می‌گیرد، بسیار پر ارزش است. با دریافت حقوق قانونی به ارزش سی میلیون ریال معادل سه میلیون تومان، شما می‌توانید از زندگی راحتی برخوردار شوید و نگرانی‌های مالی خود را فراموش کنید.

مزایای اضافی

علاوه بر حقوق قانونی، یک شغل در حوزه روابط عمومی ممکن است مزایای اضافی دیگری نیز داشته باشد. معمولاً شرکت‌ها برای جلب و گردآوری نیروی کار با تجربه، امکاناتی مانند سرویس رفت و برگشت، صبحانه و ناهار رایگان، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی نیز ارائه می‌دهند. این مزایا نشان از اهمیتی است که شرکت‌ها به استقرار روابط عمومی قوی و موفقیت در این حوزه می‌دهند.

 

تلفن : (041)42477939

(041)42477759


آگهی های مشابه این آگهی

استخدام های تضمین شده در استان های ذکر شده می باشد

تهران - اصفهان - فارس - کرمانشاه - خوزستان - مازندران - گیلان - البرز - مشهد - آذربایجان - همدان - مرکزی - کرمان - کردستان - اردبیل - لرستان - قزوین - قم - گلستان - سمنان - زنجان

حداکثر ظرفیت 4800 نفر در سال جدید

برای ورود به بخش نیرو انسانی و ثبت نام کلیک کنید