در حال دریافت اطلاعات ...در حال دریافت اطلاعات ...
خطا در اتصال اینترنت
جهت ورود به لینک استخدام ( ) ابتدا مشخصات زیر را تکمیل نمایید

اخبار بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی

اخبار بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی

اخبار بازنشستگان تامین اجتماعی 

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که تاکنون ۴ مرحله از وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر، مرحله پنجم وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان در جریان است. بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، فرآیند ثبت‌نام برای این وام از بیستم تا سی‌ام آبان ماه انجام می‌شود و بازنشستگان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت‌های کانون بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی ثبت‌نام نمایند.

دهقان‌کیا افزود: پس از مدت زمان مشخص شده، مدارک ارسالی توسط متقاضیان بررسی شده و وام به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

در پاسخ به سوالی درباره افزایش وام در سال آینده، وی اظهار داشت: احتمال افزایش این وام بسیار زیاد است؛ زیرا شرایط اقتصادی و زندگی سخت‌تر از گذشته شده و به همین دلیل احتمال افزایش وام بازنشستگان وجود دارد.

او اعلام کرد که سازمان تامین اجتماعی امسال قصد دارد به ۴۰۰ هزار بازنشسته وام ۲۰ میلیون تومانی پرداخت کند و تا کنون حدود ۱۶۰ هزار نفر در کل کشور و حدود ۱۹ هزار نفر در تهران این وام را دریافت کرده‌اند.

در مورد اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس، رئیس کانون بازنشستگان اظهار کرد: برنامه‌ریزی اعلام شده این سازمان نشان می‌دهد که ۱۰۰ هزار نفر امسال به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند، اما با توجه به محدودیت‌های اسکان، این تعداد ممکن است کاهش یابد و کمتر از ۵۰ درصد از بازنشستگان بتوانند در این سفر شرکت کنند مگر اینکه تدابیری برای افزایش ظرفیت‌های اسکان توسط مسئولان تامین اجتماعی اتخاذ شود.